PRISTATYMO IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Bendrosios pristatymo sąlygos
Kūrybinius rinkinius „Mano Kalėdų vainikas“ pristatysime į Omniva bei LP Express paštomatus visoje Lietuvoje ( išskyrus Kuršių Neriją). Šiaulių mieste galime pristatyti ir per kurjerį, įteikiant užsakytą prekę Pirkėjui į rankas.
Kitos užsakomosios prekės (šventiniai vainikai bei stalo dekoracijos) į kitus miestus nesiunčiamos. Šiaulių mieste užsakytas prekes pristatysime per kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu arba į pasirinktą paštomatą. Prekes taip pat galima atsiimti Gėlinuko atsiėmimo punkte iš anksto susitarus dėl atsiėmimo laiko.
Svarbu! Kūrybinių rinkinių „Mano Kalėdų vainikas“, šventinių vainikų ir stalo dekoracijų pristatymą pradėsime po š.m. lapkričio 26 dienos ( jeigu nebus susitarta kitaip).
Kurjeriu užsakymus Šiauliuose pristatome ir savaitgaliais. Dėl Jums patogiausio pristatymo laiko sutarsime po užsakymo priėmimo.
Atlikus mokėjimą iki 17 val., užsakymas bus pradėtas vykdyti sekančią dieną.
Nuo užsakymo apmokėjimo prekes pagaminsim per 1-3 d. Pagaminus ir atidavus prekes pristatymui, informuosime jus apie užsakymo statuso pasikeitimą el. paštu. Dėsime pastangas, kad siunta Jus pasiektų per 2-4 d.d., bet dėl didelio siuntų gabenimo tarnybų užimtumo prieškalėdiniu laikotarpiu, pristatymas gali užtrukti ir ilgiau.
Jei užsakyme nurodytą dieną kurjeriui nepavyks su jumis susisiekti, bus vykdomi kiti užsakymai eilėje, o jūsų užsakymas atkeliaus vėliau. Sutartu su kurjeriu laiku, jūs įsipareigojate būti nurodytu pristatymo adresu ir priimti prekes. Nepavykus pristatyti prekių dėl Pirkėjo kaltės ar perkeliant pristatymo laiką vėlesnei dienai, Pirkėjas prisiima atsakomybę dėl prekės būklės, įvertinant tai, kad užsakytos prekės gaminamos naudojant gųvus augalus (kėnį ir kt.). Tokiu atveju, Pardavėjas nėra įpareigotas pakeisti prekę kita ar atlikti pinigų grąžinimą.
Pardavėjas neatsako už užsakymų pristatymo vėlavimus dėl kurjerių tarnybos kaltės arba Pirkėjui nurodžius klaidingą adresą. Jeigu Pirkėjas pateikia klaidingą adresą, kuriuo išsiunčiamas užsakymas, jis prisiima atsakomybę ir papildomus siuntimo kaštus.
Pirkėjui pačiam nukreipus pristatymą į paštomatą/kurjerių siuntų atsiėmimo punktą, pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekės būklę.
Siuntos pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su kurjeriu ar parduotuvės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą bei pasirašyti prekės priėmimo – perdavimo aktą.
Prekių priėmimo – perdavimo aktas, tai dokumentas, kurį pasirašius, pirkėjas patvirtina, kad Prekė atkeliavo kokybiška ir pretenzijų dėl jos išvaizdos neturi.
Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti kurjerių įmonės atstovo pateiktame prekių priėmimo – perdavimo akte.
Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
Nepavykus pristatyti Prekės kelias dienas iš eilės dėl Pirkėjo kaltės, užsakymas yra grąžinamas Pardavėjui ir Pardavėjas nėra įpareigotas atlikti pinigų grąžinimą už Prekes.
Prekių grąžinimas
Nekokybiškos prekės grąžinimas:
Pirkėjas prekės kokybę privalo patikrinti siuntos atsiėmimo momentu:
1.1.Jei prekė yra pristatyta kurjerio, atsiėmimo metu Pirkėjas įvertina prekės kokybę ir pasirašo tai patvirtinantį dokumentą (prekių priėmimo – perdavimo aktą). Jei Pirkėjas prekę įvertina kaip nekokybišką, Prekę grąžina kurjeriui ir raštiškai apie tai informuoja Pardavėją el. paštu labas@gelinukas.lt. Pardavėjas, gavęs prekę atgal, įvertinęs pretenzijos pagrįstumą, įsipareigoja pervesti Pirkėjui pinigus per 14 d.
1.2.Jei prekė (kūrybinis rinkinys) pristatyta paštomatu, Pirkėjas privalo nedelsiant išpakuoti ir įvertinti siuntos turinį. Jei prekės išvaizda įvertinama kaip nekokybiška, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją per 1 dieną el.paštu, užpildyti Prekių grąžinimo formą ir išsiųsti Prekę atgal. Pardavėjas, gavęs prekę atgal, įvertinęs pretenzijos pagrįstumą, įsipareigoja pervesti Pirkėjui pinigus per 14 d.
Jei Pirkėjas, gavęs prekę ją įvertina kaip kokybišką ir nesikreipia per 1 dieną nuo gavimo į Pardavėją, pretenzijos po laiko nėra priimamos ir Prekė negali būti grąžinama.
Kokybiškos prekės negrąžinamos ir nekeičiamos, remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių 15-uoju punktu.
